I'll write my loneliness in poems, if I can just think how to start

 
Tisdagkväll och ikväll faller snön från himlen. Tjocka, vita snöflingor under gula gatlyktssken, de smälte mot ansiktet när jag tog en promenad mest för att få höra det där knarret under skorna igen. Särskilt kallt är det inte än, men ikväll, nog för att ett vitt täcke ska ha brett ut sig på marken här utanför. Tyst, stillsamt, orört. 
 
Tröttnade på matteböcker och krångliga ekvationer, kröp upp i sängen där jag spenderar allt för mycket tid och såg på "Blue Valentine". Ska man nu vara sådan och tipsa film, så tipsar jag väl nu. Se den ba, liksom. Bra. 
 
Imorgon, mina vänner, är det onsdag. Ja, det kan vi konstatera. Sedan är det banne mig inte långt kvar till första advent. Fan vad balanserad och lugn och JOBBIG jag känner mig med alla dessa PUNKTER, ska härmed bara avsluta meningar med utropstecken (exclamation point) för att sprida lite härlig, positiv LIVSANDA!!
-
Rubriklåt: 
Small Hands - Keaton Henson

Leave a comment
By: Jennifeeer

Sv: Tack detsamma! Förresten vilken fin blogg du har bruden.

Svar: Tack du!
somekindofpeace.blogg.se

2012-12-02 @ 00:09:32
URL: http://eiza.blogg.se



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0