Just before our love got lost

 
 
 




Shu bree friendooz. Onsdagen är kommen och snart förbi, det firar vi med två chipspåsar för priset av ett på Konsum Haga. Nej, men imorgon är det ju faktiskt dagen innan dagen då det blir helg och det är ju alltid trevligt! Woopa woopa, osv. Jag och Rebecka ligger just nu som två trötta kåldolmar på min säng och ignorerar allt överhängande skolarbete. Lite fotande, passade vi också på att göra, när solen fortfarande sken. Fint väder idag, faktiskt. Det är inte varje dag inte! Nä. Jaha. Så. Vill ni veta vad jag har på mig? Klart ni vill. 
-
(Jäkligt trasiga) skor- DNA, Kjol - Rut m.f., Jeansjacka - T-shirtstore Vintage, T-shirt - Cheap Monday, Mössa - The Army Shop (secondhand), Håkan Hellström-kasse - Rockhouse
-
Rubriklåt: 
A case of you - James Blake (eller lyssnar ni på Joni Mitchell's version, båda äger!)
 

Leave a comment
By: kakan

Fan vad fin du är :)

Svar: Tack snygging, glad jag blir!:))
somekindofpeace.blogg.se

2012-09-12 @ 21:36:47
URL: http://www.mahieu.blogg.se
By: Språkpolisen

Kåldolmar. KÅL vet du, sån man äter. Fint med läppstiftet:)

Svar: -.-
somekindofpeace.blogg.se

2012-09-13 @ 10:27:09



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0