Fredagsliv



Igår var det fredag, och en värdelöst långdragen skoldag vägdes upp av eftermiddagskaffe på min soliga altan. Jag och Henke lyssnade på musik, lapade sol och njöt av att det äntligen var helg.


Sedan blev det middagstid och Kakan dök upp för att göra oss sällskap. Vi grillade lax och sparris under blå himmel. 





Och lagade en fabulöst god potatisgratäng (här hittar ni receptet, tipstips!) och åt massvis med sallad till. 
-


Världens bästa människor ba. 



Lagom till efterrätten dog batteriet på kameran och Siri dök upp. Resten av kvällen såg vi sorglig film (Teenage Dirtbag, sevärd jao!) , pratade och åt chips. Fabulös fredag med andra ord. Nu ska jag ta mig i kragen, låtsas att jag är en hurtig människa och fara ut på en springrunda. Det blir... Kul. 

Leave a comment
By: Mamma

Nalta underbart! Ljusa kvällar!

2013-04-28 @ 14:13:42
URL: http://livetiningbo.blogg.se



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0