En liten lista.

vilket är ditt bästa sommarprat?

Hittills har jag bara hunnit med att lyssna på Jonas Gardell och Liv Strömqvist, men dessa båda var helt fantastiska! Grät och skrattade om vartannat till Jonas och Liv är en så himla cool människa alltså

vilken är den bästa kombinationen av två saker du vet?

Finns massa bra! Kladdkaka + hallon, kyssar + festivaler, dr. Martens + svarta jeans... etc etc i all oändlighet.

 

 

vad gjorde du för exakt fem månader sedan?

Jag hade precis kommit hem från en sportlovsvecka i Kina och lyssnade hejdlöst mycket på Håkans nysläppta singel. 

när var du avundsjuk på någon senast?

Igår blev jag omåttligt avundsjuk på en chokladbollsbild på instagram faktiskt.

har du något onödigt du gör?

Målar mina naglar är ju ett ohyggligt slöseri med tid eftersom att jag skrapar av lacken tre minuter senare. 

kan du visa en bild på något jättebra?

 
Böcker + kakor ju, en annan fabulös kombo.

vad är det sämsta med denna vecka?

Att det är min sista hela semestervecka innan allvaret börjar igen.

vad ska du göra resterande dagar av denna vecka?

Imorrn ska jag förhoppningsvis hinna träffa min darling Rebecka som kommit hem från Turkiet, och i helgen åker jag till Sundsvall med Henke och hans familj för att hälsa på lite släkt och sånt!

när hade du hjärtklappning senast?

Igårkväll efter att vi sett Titanic och ätit alldeles för mycket socker. Så mycket känslor!

 (Henkes bild från förra hösten, typ en av de första festerna vi var på ihop)
 

vad ska du göra i höst?


Plugga, jobba och dö stressdöden, mest troligt. Ska dedikera helgerna åt en massa dans och hålla handen för att göra det hela uthärdligt!

har du några planer inför slutet av sommaren?

Inte mer än redan nämnt. Om pengar råkar falla ner från himlen innan sista helgen i Augusti vill jag åka till Popaganda och se Håkan Hellström, men pengar brukar ju sällan bete sig så.

 

vad är det konstigaste du gjort för kärlekens skull?

Jag har gjort så mycket dumt och drastiskt så det inte är klokt, men en gång för längesen rymde jag faktiskt till en annan stad för att tala om för någon hur mycket jag tyckte om honom. Sen fick jag utegångsförbud i flera veckor när mamma och pappa kom på mig men det tyckte jag att det var värt.

vad borde du göra men orkar bara inte?

Springa! Seriöst, nu har jag inte tränat på en halv evighet igen. 

vad har du i ditt kylskåp?

En halv kladdkaka, juice och cigarrer (okänt varför). 

kan du bjuda på någon teaser inför kommande blogginlägg?

Massa London förstås! Nästa inlägg blir från Harry Potter-touren vi åkte på, dog lite då. 

 


(Listan snodde jag från Sandra


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0