Januari 2013

Tänkte att eftersom de flesta proppar in sina årsresuméer precis där kring nyår så kan jag väl lika gärna börja redan nu! Året går ju ändå mot sitt slut i rasande takter. Vi börjar alltså med januari: 
 

Firade in årets början på torget som resten av Umeå och blev förevigade av en fotograf från VK när vi rökte nyårscigarren (blä). 


Spenderade många bra lovmornar med slaskig pizza och fina vänner. 
 


Gick på bio med lillebror innan han och familjen åkte tillbaka till Kina igen, och hamnade på tusen efterfester med de där två till höger. 


Fick för mig att bli rödhårig, men lyckades duscha bort färgen nästan genast. Kanske lika bra, tänker jag nu. 



Spikade upp mitt enda nyårslöfte på väggen i hopp om att följa det bättre (vet inte hur bra det gick men men) och gick ner i vikt utan att försöka pga vintern och jag inget bra par. 
 
 
Jag och Kakan trotsade 23 minusgrader en dag för att komma ut i backarna! Frös nästan ihjäl men det vare lätt värt. Taggar snowboard-säsongen i år så himla mycket!! 
-
Det var typ mitt januari. Känns som en halv evighet sen när jag tänker på allt som hänt sedan dess. Ha en fin helg, och tack för att ni läser/kommenterar här! Så mysigt. 

Leave a comment
By: Anonym

Jag dör!! Saknar januari det var fint som faen. Kakan

Svar: Javeet, bra månad dt där!
somekindofpeace.blogg.se

2013-12-13 @ 16:58:10



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0