Vad jag sysslar med om dagarna

 
Den här sommaren har det blivit en hel del biotittande för mig. Förra veckan var jag till exempel och såg Känn ingen sorg ihop med min kära vän Karin (för att fira att hon fyllt arton och sånt!). Världsbäst, tyckte vi om filmen och grät ikapp med tonerna av Håkans fina, fina låtar. 
 
 
Och i helgen har det varit fullt upp med släkten på alla kanter. Lillebror fyllde elva, storebror kom och hälsade på nerifrån Stockholm (mamma var snabb på att föreviga syskontrion på instagram som ni ser) och en massa andra släktingar passade också på att sammanstråla kring mat och sommarvärme. Rätt så trevligt, må ni tro! 
-
Nu håller jag på att kasta runt kläder och prylar i väskor bäst jag kan, för imorgon bär det ju äntligen härifrån i tolv dagar! Är taggad till tusen alltså, London baby.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0