Grodor och vildmarksliv

 
I torsdags åkte jag och Henke ut till min stuga för lite vildmarksliv (ja alltså, vi hade inget internet). Förutom god mat, diverse sällskapsspel, regniga studsmattsäventyr, loftmys och sorgliga Skins-avsnitt så träffade vi även på en trevlig liten groda att rikta kameralinsen mot. 
-
Nu är det lördag och jag ligger utslagen på sängen av misstänkt matförgiftning/magsjuka som drabbade mig igårkväll. Hoppas på att det går över cirka idag för det här är bara megatrist på alla sätt. 

Leave a comment
By: CELINA (I CAPS LOCK)

MEN LILLA GRODIS!!!

Svar: JAMEN LILLA LILLA GRODIS BA!
somekindofpeace.blogg.se

2013-06-15 @ 23:18:58
By: Siri

säg till när du är i stugis va! Kommer ju hänga där (norrmjöle) rätt mycket i sommar

Svar: Antagligen! Men ofta, va, jag hänger inte med i svängarna alls... Då måste vi ju hänga!!
somekindofpeace.blogg.se

2013-06-17 @ 20:38:51
URL: http://brevtillpaven.blogg.se
By: Clara

Så fin grodbilden i mitten är!

Svar: Åh men tack!
somekindofpeace.blogg.se

2013-06-21 @ 10:29:02
URL: http://clararingqvist.blogg.se



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0