Önska går ju

Idag fredag, men längtar mest till nästa helg, för då blir det Stockholm! Och efter det är det bara en vecka kvar till första advent och DÅ är det snart jul. Lite så tänker jag, och knaprar på en pepparkaka i förtid. Om någon vill ge mig en tidig julklapp, för övrigt, så kan ni ju överväga DENNA fabulösa kollektion från Forever21. Dör ha-döden. Kolla ba:
 
 
 Och när vi ändå håller på att önska oss saker, har ni sett Pop Boutique's kollektion hos Asos? Kolla liksom, kolla klänningarna: 
 
Om ni känner för att köpa en sån till mig (eller hundra, typ) så har jag storlek S. Bara så ni vet :)))) 

Leave a comment
By: Kitten

åh, klänningarna! <3

2013-11-15 @ 12:39:30
URL: http://thehowlingwolfheart.blogg.se/
By: Agnes

Har ju turen att ha en Pop Boutique på 10 min gångavstånd (klagar inte direkt), de har så mycket mer än det Asos tagit in! Så himla fint alltihop.

Svar: Ohohoho ofta de har en butik i Sthlm?? Ska shoppa nästa helg då!!!
somekindofpeace.blogg.se

2013-11-15 @ 23:31:35
URL: http://agnestesch.blogg.se



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0