Instaspeglingen genom tiderna

 
Såhär har alltså alla mina spegelbilder sett ut, enligt instagram, under 2013 so far. Så himla mycket egopics så en nästan dör men det är lite kul också, att se hur man förändrats och sådär. 
 
 
Och såhär såg jag ut på instaflödet senast igår, i min nya fabulösa Jesus-tröja som jag fick av my darling Henke i födelsedagspresent. 
 

Leave a comment
By: Felicias mode

Åh så fin du är!! :)

Svar: Men tack så mycket! :)
somekindofpeace.blogg.se

2013-10-09 @ 14:42:41
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se
By: LN

alltså det skulle kunna vara niotillfem på minst 4 av dem där bilderna! så sjukt lik!

Svar: Haha åh, det tar jag som en fet komplimang alltså!!
somekindofpeace.blogg.se

2013-10-13 @ 10:06:46



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0