Tisdag

 
 

Vad har du på dig?

Nån lustig kom-just-ut-ur-duschen-kombo av tjocksockar, rymdtights och stickad kofta. 

Hur mår du?

Faktiskt helt ok, ledig idag så fick sova massor imorse! Bästa. 

Vad önskar du just nu?

Att den här veckan ska gå supermegasnabbt så det blir helg snart! 

Vad ska du göra imorgon?

Gå i skolan och plugga tills jag stupar, typ. 

Och på fredag?
Då ska jag gå och se Cirkus Cirkörs nya föreställning!! Shit vad det kommer äga, kolla trailern ba. 

Vad skrattade du senast åt?
En rolig twitter-uppdatering av Magnus Betnér, lol (blev visst med twitter igår förresten: emmabjornwall)

Vad grät du senast åt?
Hrm, har kanske börjat se Gossip Girl pga att vi har Netflix nu och jag kanske blir väldigt emotionell av sådana serier så det kanske var så att jag fällde en tår till frukosten. 

Senaste köp?
Undviker köp just nu! Men handlade lite god mat i fredags om jag inte minns fel. 

 
 

Vem sov du senast med?
En sån där fin en som viskar att han tycker om mig när vi ska sova. 

Vad läser du just nu?
Växlar som vanligt mellan flera böcker, just nu Harry P. and the half-blood prince, The fault in our stars och Under the skin. Sistnämnda är för skolans skull dock! 

Senast sedda film?
Tjenare Kungen! Seriöst, så himla bra film, vill bara leva på åttiotalet och skaffa ett coolt punkband och bo i Göteborg. Fast det vill jag ju nästan jämt. Bo i Götet, alltså. 

Vem var den senaste som ringde dig?
Det var min far! 

Senast 3 inkomna sms?
- Påminnelse: Dina bilder har kommit! 
- Yes!!
- Haha najs :)

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?

- Okej, fabulous! Fyra på station alltså? :)

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Min käre storebror som tyvärr meddelade att han inte kommer hit till helgen :((( Men desto större anledning för mig att snart åka till Stockholm igen, tänker jag! 

Vart vill du åka just nu?
Överallt söderut, Umeå är en ytterst kall stad. 

Nästa planerade resa?
Det lär väl bli Stockholm tänker jag. Vill för övrigt boka in en utlandsresa pga känns deppigt att inte ha någon sådan i kalendern att se framemot för tillfället.

 
 

Dagens bästa.
Att plugga hemifrån och slippa sitta och frysa i en kall skolbänk! Plus kaffet är gratis här. 


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0