Lejontröjor och vinrött

Igår var det onsdag och då såg jag ut ungefär såhär när jag skuttade runt i korridorerna: 
 


Lejontröjan hittade jag på en marknad i Camden och jag bara älskar den så himla mycket!!







Pepsi var också med på ett hörn när jag fotade och hon såg lika skeptisk ut som vanligt. 



Vinrött alltså.





Och dessa skor har jag ju knappt hunnit visa heller! Också införskaffade i London, för nästan inga pengar alls, och jag blir så lång i dem så det är inte riktigt klokt. 

 
Kjol - H&M, Mössa och strumpbyxor - Pri Mark, Lejontröja och skor - Marknader i Camden
-
Och idag, torsdag, ligger jag djupt nedbäddad under täckena med feber och allt annat som ingår i en klassisk höstförkylning. Har absolut inte alls tid för detta och panikar redan över allt skolarbete som kroppen inte orkar ta tag i just nu. Vill helst bara att någon ska komma hit med en Ben & Jerry's och en rolig film, typ. 

Leave a comment
By: Fanny

Men snart är du på Max snyggo och då kommer livet vara party trots feber och skolstress!!! PEPP!

Svar: Jaaa tagga dt med bästa kollegan också!!! SUPERPEPP!
somekindofpeace.blogg.se

2013-09-05 @ 20:14:09
By: celina

Du är så HIMLA SNYGG Emmis, orkar eeeej

Svar: Åh men tack och detsamma Celina, verkligen!!
somekindofpeace.blogg.se

2013-09-08 @ 09:25:29



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0