Helgen

Alltså har haft en så fabulös helg och ändå har jag inte. lyckats. fota. NÅNTING. Sämst. Har en del grusiga mobilbilder förvisso men jag tror inte det skulle höja standarden på detta blogginlägg. I punktformat har jag i alla fall hunnit: 
 
- Gå på födelsedagsfest med glittertema (bästa temat, glittrade som bara den!!)
- Jobbat lite för tidigt dagen efter glitterfest (inte lika kult men nödvändigt) 
- Sovit bort en eftermiddag pga sömnbrist
- Ätit gödig lördagmiddag med familjen
- Hängt med Siri och pratat ihjäl oss om vad som komma skall (åhåhå ni skulle bara veta)
- Somnat till filmer jag inte minns namnet på och myst
- Gått på bildmuseet och inte orkat köa till den coolaste utställningen
- Hängt på Willy's med en _true_ student och lärt mig att handla budgetstyle 
- Letat (och fyndat!!) på vinden efter coola prylar 
- Ätit popcorn och choklad och myst lite mer innan jag klev upp i onödan imorse pga kom sen på att jag ej hade några lektioner att komma till LOL sämst 
 
 
Serri det är dags att skaffa en ny blogg, känner bara: 
 
 
Kring denna blogg just nu. 
 
 

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0