Förändring

 
Satte mig i frisörstolen igår med ett ton suddiga bilder och visioner. Tusen färger, toner, timmar och klipptag senare gick jag hem såhär! Väldigt nöjd, känns bra med något nytt. Och klänningen, som ni kanske minns från det här  lilla önskeinlägget, hittade jag till min stora förtjusning i Stockholm förra helgen. Den sitter helt perfekt, är kär. Tror jag ska se ut såhär på julafton minsann. 
 

Leave a comment
By: Anonym

Du ser ut att behöva en kram, god sömn och lite värme. Har mormor rätt? Jag har äntligen fått tillbaka min dator och försöker installera virusskydd och annat. Snart är det jul och här regnar det idag.
KRAM!

2013-12-03 @ 15:02:27
By: Hemma Hos Felicia

vilken härlig outfit!

sv: ja visst är den! den är från H&M! :)

Svar: Tack!
Aha, niz :)
somekindofpeace.blogg.se

2013-12-03 @ 15:19:56
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/
By: celina

Det blev sjukt fint, håret alltså, och klänningen passar dig ruskigt bra, snyggo!

2013-12-03 @ 18:16:53
By: Kitten

Fint! <33

2013-12-05 @ 19:43:10
URL: http://thehowlingwolfheart.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0