Han grät men sa att allt va lugnt.


Hade bara lust att visa mina awesome skor. Eller ja, inte alla mina skor förstås, men aa, dom här. Som jag har mest just nu. Och om det nu inte framgick så SKA conversen va trasiga, hah.

Hade egentligen velat lägga upp låten "Ibland gör man rätt, ibland gör man fel" men den fanns bara som liveversioner på youtube. Men den här låten är också GALET bra:


Hollywood Hills- Markus Krunegård

Nu jävlar ska jag springa, summer 2010 here I come!

Leave a comment
By: R

jag som trodde vi var springar kompisar nu...? :(

2010-04-22 @ 21:02:20
By: josefin mandarin

shit så snygga, båda två paren!



svar: Tack! Det är faktiskt en textrad jag snott/inspirerats av från Owl Citys låt Vanilla Twilight ;)

2010-04-23 @ 09:37:57
URL: http://mkeys.devote.se



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0