I can be brown, I can be blue








Sådär ja. Mer än så pallar jag inte ladda upp. Jag tror ni fattar iallafall. Såhär i efterhand kan jag verkligen inte tro att vi faktiskt gjorde nått så galet! Jag menar, inför hela umeå och så. Men det var jävligt kul så, det var absolut värt det! Och ni må tro att det var många snygga killar som vinkade, haha.

Vi posade i Gina tricots skyltfönster tills dom sa åt oss att gå, och vi stod ju helt stilla naturligtvis, och en gång gick en liten pojke fram till mig, på andra sidan glaset, och satte fingret mot rutan, och då vickade jag lite på huvudet så jag kom att se ner på honom, och då flög han 2 meter bakåt, såg helt skräckslagen ut! Extremt underhållande. OCh masken som Karin och Ragia har, den använde vi oss av på Mcdonalds när vi beställde glass, HAHA. Det är inte klokt hur kul man får ha!

Leave a comment
By: Linh

Jag såg ni på stan;)

2010-04-27 @ 15:39:42
URL: http://sweetlinh.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0