I don't know what I've done

Tjao folks!

Veckans första skoldag är till enda, och den var inte särskilt lång. Så, eftersom vi slutade runt 1 (tacka vet jag reflektionsmåndagar!) så begav sig jag, Rebecka, Greta och Jessica ner på stan för att shoppa lite. Eller, jag hade inga shoppingplaner egentligen, försöker spara mina pengar till min Londontripp i maj, men iallafall, så lyckades jag få tag på klänningen jag prövade när jag var i Östersund! Då hade jag inte ett öre på fickan men nu fick jag låna pengar och köpte den! 
Min mobil dampar och jag är lat så jag orkar inte fota den med kameran nu, men jag ska absolut visa er inom en snar framtid! Har dessutom lite beslutsångest vilken som passar bäst på skolavslutningen, har en som jag köpte för ett tag sen också... SVÅRT!


Har en kompis att tacka för en ny artist som är tillagd på min favoritspotifylista. Artisten heter då Missy Higgins och hittills har jag inte hunnit lyssna igenom alla hennes musik men hela topplistan (om man då har spotify) är helt awesome! Favoritlåten heter Stuff and nonsense, superfin låt.

Har ju inte hunnit nämna här på nya bloggen vilka som är världens bästa artister/band. Inte ens jag har något riktigt namn på min musiksmak, den är förvirrande blandad, men största idolen eller vad man nu kallar det är utan tvekan Jack Johnson. Han är helt jävla galet obeskrivligt underbar. Texten på min header kommer från en av hans låtar, som heter Bubble toes. Jag kan nog inte välja ens dom...5 bästa av honom för alla är bara bäst! Men.. Flake är ju bra. Och banana pancakes. Och Same girl. Och och och... Aa jag kan hålla på så i en evighet.
Taggar den 1 juni då hans nya album släpps!!

Oj vad mycket text! Snark.


Bara t-shirten jag har på mig idag. Dagens outfit var inte mycket att hänga i julgranen, rätt basic.


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0