Let me hold you, for the last time, it's the last chance to feel again.

Om nån nu skulle undra så försvarar jag mig med att det händer nada på söndagar. Och att jag kompenserar alla framtida dagar då jag inte kommer hinna blogga.

Bilden nedanför är en skum, improviserad sak jag ritade på en SO-lektion då jag inte alls kände för att lyssna på läraren. Det var med en sån där dålig skolblyerts så det ser ut som en skiss, haha. 



Ingen vet varför den här bilden blev så liten men det är iaf lite grejer jag kom över, helt gratis, när jag var i Östersund nyligen. Dom gick nämligen och delade ut presentkort där, så då passade jag på och köpte sånt man aldrig annars orkar lägga pengar på.

Leave a comment
By: Caroline

Tack så mycket! :D

Vilken mysig blogg du har!

Bilden du ritat är hur läcker som helst tycker jag! man kan skapa mycket på tråkiga lektioner ;)

2010-04-23 @ 19:16:52
URL: http://felixa.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0