So tired, so tired of trying


Utsikten från mitt fönster. Min kamera har en stark förkärlek till grönt. Och jag har ingen kontroll.


Outfitbild kommer senare, om jag inte får blackout, min kamera var slut på batterier just nu. Om jag hade tid, eller tog mig tid, skulle jag fota den på morgonen för då är man snyggare. Haha. Just nu är jag galet trött men glad för att det är fredag tillslut.

På göra-listan står städa rummet. Det är ett kaos av kläder, dammråttor och läxpapper. Dåligt.

Imorrn ska vi göra en galen sak. Med vi menar jag mina tjejkompisar och jag. Tydligen blir det utklädning och sen en stadstur, kanske driva lite med folk. Så, bli inte rädda om ni ser oss, det är inte er syn det är fel på. Jag funderar på att vara helröd. Kanske måla mig i ansiktet...? Nä, nån måtta får det vara. Jag har glömt hur det är att skämmas. Det var lögn. Men när man är med mitt härliga gäng kan man inte bli generad, då är allt kul.


Leave a comment
By: R

Jag lovar att jag ska komma hem till dig och städa upp alla kläder..(A)<3

Vi kan rita stora röda prickar på din kropp :D

2010-04-23 @ 18:25:09
By: Sooz Photography

sv: Ja han heter Stephan :) Jag är inte heller jätteinsatt än så länge, har sett.. 3 eller 4 avsnitt. Men ska fortsätta kolla.



Jag har inte sett Remember Me ännu, tyvärr vet jag en del om slutet. Det var en bloggare som skrev det i ett inlägg, var helt oförberedd. Man är ju inte så van vid att bli spoilad om slutet när man läser en filmrecension ^ Men jag ska se på den ändå!

2010-04-23 @ 18:40:15
URL: http://chiliad.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0