That was a bad time

Hejhopp. För er som undrar, JA, jag kör på samma koncept som på förra bloggen då vi kommer till rubrikerna, bara en randommening från låten jag lyssnar på för tillfället. Just nu heter låten "Givin' it up", med Josh Rouse, mycket bra vill jag lova!

Jag är en musiknarkoman.

Mamma meddelade just att hon ställt mig i kö till musikskolans gitarrundervisningsgrejsimojs! Så, när det nu blir min tur, vettefan hur lång tid det kan ta, så ska jag gå i gitarrskola! Det blir nice, då kanske jag faktiskt blir bra på riktigt, just nu äre lite Phoebe Buffey (STAVAS?) över det hela. Och ni som inte vet vad jag menar, PINSAMT gott folk.

Bilder kommer nästa gång jag sätter på datorn för den har för stunden lagt sig i läget "Om du försöker lägga till en bild i inlägget hänger jag mig mohahaha". Den är väldigt... Speciell, min dator.

Leave a comment
By: fanny

det är självmord att gå gitarrskola! du får bara träna noter!!!!!!!!!1 det suger balle!

2010-04-20 @ 20:26:17



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0