All I wanted to was love you

Jag hittar ingen bild som passar. Suck.

Haha, nu skrev jag just ett låååångt inlägg. Sen insåg jag att det var aldeles för ärligt, så jag tryckte bort det igen. Radera. Sudda ut, börja om. Tänk om livet vore så. Det hade varit bra ibland.

Minnet fullt, skicka utan att spara? 

Si si. Nog för att minns iallafall. För hur jävla full min mobil än blir, så har huvudet uppenbarligen utmärkt med utrymme kvar.

Spara hit och spara dit. IRL. in real life. Där sparas allt. Sparas och finns kvar. Ett felsteg där, en felformulerad mening här. Ett misslyckande. Förnedringar. Bra saker. Allt finns kvar.

Det som inte dödar mig gör mig starkare.

Är det så? 

Tänk om man inte alls lär sig av sina misstag då? Om man bara börjar om igen, och varje gång gör man samma fel. Och trots att man vet exakt hur fel det är så gör man det iallafall, för just då, just DÄR, så känns det rätt.

Jag ska sluta leva i nuet.

Det är fan bara korkat. "Åh, fan vad kul, det gör vi!" Dan därpå. "Helvetes jävla skit, varför gjorde jag det?". Yeeey jag levde i nuet.

Leva här och nu, lev för stunden, fånga dagen, carpe diem, If tomorrow never comes.

Pyttsan.

Men jag kan älta denna sanning tusen gånger om fast inte fan hjälper det.

För det är helt enkelt så, att jag inte tänker långsiktigt. För jag är en sån där person som inte klarar av att göra det smarta valet, när det lätta finns tillgängligt. Jag följer mitt hjärta in till det sista, och ångrar mig dagen därpå. Och på det viset fortsätter livet.

Hm, om jag varje dag gör detta misstag, kanske det inte hinner bli någon dag över då jag ångrar mig? Om jag fördriver varje minut med att göra saker jag vill, men kanske inte alltid borde, så hinner jag kanske inte stanna och se mig över axeln, inte stanna upp och känna efter.

Tja ni hör ju själva hur dumt det låter.

"I guess it's true that love is all I wanted,
cause I'm giving it away like it's extra change.
Hoping it will end up in his pocket,
but it leaves you out like a penny in the rain.
Cause it's not his price to pay, no. "

Leave a comment
By: isa

Emma...<3

2010-08-19 @ 17:37:13
URL: http://tradosked.blogg.se/
By: Ragia

gumman??

2010-08-19 @ 18:01:07



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0