How long can I go on like this, wishing to kiss you?

Haha, okej, oroande fakta: jag tror att jag håller på att få skavsår(?) eller liknande på handleden för att den, eh, skrapas mot bordskivan när jag skriver på tangentbordet. Då vet man att man sitter för mycket vid datorn.

Aja, nu när skolan dragit igång på riktigt kommer det ju inte finnas mycket tid över för det. 6 läxor, 1 prov, en gruppuppgift och en svenskauppsats inom synhåll allready. HUR ÄR DET MÖJLIGT?!

Where did all the happy people go?

Sjungs det i mina öron. INSTÄMMER. Alla i min omgivning är helnere, och okej, jag kanske inte heller svävar på rosa moln direkt. Men det är ju frunktansvärt orättvist, in the perfect world, eller inte ens det, bara i en bättre värld skulle mina kompisar vara 100 % lyckliga ALL THE TIME, för dom förtjänar ju det! Inte fan har dom gjort något ont.

Dock har jag kommit fram till att det är dessa kedjesms som är grunden för allt otäckt som händer oss... Nä, men det känns alltid bättre att skylla på något.

Åh jag kom på något idag. Och nu har jag glömt. Jäklar.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0