I'm gonna find another you

Det finns hopp. Hopp om bättre väder, himlen är banne mig lite ljusare nu. Tror jag... Jag klättrade ner från min balkong i 12cm-klackar, det tycker jag var ganska bra gjort. Ganska onödigt också egentligen, men kul.

"My head speak a language I don't understand, and I just wanna feel real love..."

Hihi busigt. Vet förresten inte om det är a eller an. Pinsamt.

Okej en annan låttextbit...

"Sometimes time doesn't heal, no not at all, just stand still, while we fall, in or out in love again, I doubt I'm gonna win you back when you've got eyes like that, they wont let me in, always looking out..."

Och en liten svensk:

"Du är så kär som man blir när man är hög, sådär så allting blir på liv och död, ja det är så det är när jag drömmer..."

Jag drömde en massa inatt. Trots att jag sov skitdåligt. Men är det inte så? Att när man sover "lätt" drömmer man mer? Så skumt egentligen, att det heter lätt. För det är väl lättare då att sova djupt? Och vadå djupt förresten, också ett konstigt uttryck. Sova hårt, sova djupt, sova lätt, sova... Gott? Är det verkligen positivt att inte drömma? Det beskrivs alltid positivt att man sovit en "djup och drömlös natt". Jag gillar mina drömmar. Oftast. De är mycket målande.



Ett par extremt saknade personer som jag vill träffa snart! ♥


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0