I wish I was the lucky one

Tycker nästan att det är oförskämt. Miljooooner med besökare, timme ut och timme in, men inte FAN kommenterar ni!

Jag hoppas verkligen att folk som läser den här bloggen inser att den inte är på dödligt allvar...


Sitter här i min ensamhet och funderar på var alla vänner har gömt sig. För att bre på med min ensamma sorg så lyssnar jag på deppiga, men jävligt fina, låtar som någon sökt reda på. Som om någon bara visste att det är precis sådan musik som jag gillar. Fast egentligen har ju någon bara gjort dessa spellistor för sin egen skull. Eller för någon annans, vad vet jag. Inte för min iallafall. Men jag är tacksam i hemlighet.

Slow dancing in a burning room- John Mayer
The hardest part- Coldplay
Your song-Elton John
Feel- Robbie Williams
How to save a life-The Fray
Breakdown- Jack Johnson
Use somebody-Kings of leon
Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig- Håkan Hellström (en av de få som jag faktiskt gillar med honom)
Som jag hade dig förut- Melissa Horn & Lars Winnerbäck

Aa det var väl några då. Någon skulle bara veta hur bra musiksmak någon har. Suck.



Just a picture I took once

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0