Held you in my arms one time, lost you just the same



Tjululu. Denna kavaj köpte jag idag, ska ha den på julafton till min klänning. Införskaffades från H&M för er som undrar. Ni får se hela outfiten på julafton I guess. Skitdålig mobilbild från omklädningsrummet men jag orkade inte ta någon ny nu.

Annars har jag städat mitt rum och gjort klart julklappsinköpen. Min mor tyckte att rummet såg så gräsligt ut att hon höll för ögonen varje gång hon kom in, och tillslut bönade hon och bad för att jag skulle städa. Ibland kan man inte tro att vi är släkt, hon är betydligt mer pedantisk och organiserad än jag.

Inatt blir det Harry Potter-Lan med Rebecka, vi ska försöka ta oss igenom hela "Harry Potter och hemligheternas kammare"-spelet till PS1, eftersom vi inte har något minneskort. Vadå töntigt?

Leave a comment
By: Anton & Malin

Sv: Ja det får vi verkligen hoppas :) Har du gjort något kul idag då?

2010-12-18 @ 20:33:44
URL: http://sparamera.blogg.se/
By: Paaao !

snygg blogg !

2010-12-18 @ 22:02:15
URL: http://strawberryss.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0