Hold me close and don't let go

Jahapp, idag har man besökt gymnasium då. Upplevelserik dag måste jag ändå påstå. Jag och Rebecka besökte på förmiddagen Draggen, på det Humanistiska programmet, vilket visade sig vara så obotligt tråkigt att efter ett tag "råkade" vi tappa bort vår grupp och gled istället runt på egen hand och utforskade skolan. Blev lite fäst vid hela "High school"-känslan och av att det var så stort och fräscht. Efter en luch i en fullsatt matsal som vi tillslut spenderade vid samma bord som diverse okända, stiliga människor så begav vi oss med gratis buss till Midgård. En minut efter vi anlänt till en caféteria full med estetiska människor i flanellskjortor och sockar så började några från Musikklassen spela en epic variant av Britney Spears Toxic. Mycket trevligt, och själv kände jag att detta är SKOLAN.

Så, en eftermiddag hängde jag där och jag fick veta lite mer om Mediaprogrammet som onekligen verkar väldigt intressant, och så insåg jag att Draggen må vara större men det är virrigare på Midgård. Nu är jag mer kluven än nånsin- Media eller teater?

Leave a comment
By: isa

Du kan gå musikal med mig på internationella gymnasiet, då får man både teater, musik, dans och åka till london i ettan(a)

2010-12-08 @ 17:42:37
URL: http://tradosked.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0