Maybe I'm just in love with the idea of love





Alltså, ta mig till sommaren så jag får använda dessa skor.

Jag måste bara berätta för er om min morgon. Jag vaknade av väckarklockan klockan 8 men i min trötthetsdvala fick jag för mig att det var något fel på min mobil(?) och stängde av larmet i avsikt att ställa in den på "rätt" tid, då jag trodde att det var mitt i natten. Men innan jag ställt om den så hann jag somna om, och när jag vaknade igen trodde jag att jag bara blundat lite och sätter minsann på mobilen för att ställa den på 8, och helvete i jävlar om då klockan inte är 10 över 9! Jag flyger upp ur sängen och sliter på mig första bästa kläder, sätter upp mitt otrevligt smutsiga hår i en hästsvans, sminkar mig, proppar ner datorn i veckan, krockar med städerskan i trappen, sliter åt mig ett äpple och älgar iväg till skolan, och tro det eller ej om jag är i tid också! Började då, for your information, halv 10.

What a start.

Nu hoppas vi på att kvällens planer går bättre än dagen so far!


Leave a comment
By: amanda

mycket bra jobbat av dig!

helt otroligt att du hann :)

2010-12-10 @ 18:01:34



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0