Faller som regn på sommarens första dagar

Tjuluulu. Haha, ironiskt nog så har jag nu en kamera, och massa nya fräsha härliga bilder som det var tänkt att ni skulle få se nu. MEN (känner mig som Tony) jag glömde den jämarns kamerasladden i stugan. Det var klart bättre förr, för då funkade samma USB-kabel till alla kameror. Men inte nu inte.

Det är iallafall en Nikon Coolpix S220 och den är nice, hade ju tänkt spara ihop till en system i höst eller nått, så den här duger "tillsvidare".

Så, i väntan på bilder (skulle tro att ni får se dom på torsdag) kan jag ju ge er ett litet musiktips. Det var min goda vän Kajsa som tipsade mig och jag har inte hunnit lyssna så mycket, men det jag hört är definitivt lovande så kolla upp Bright eyes. Jajamen.


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0