If you want me to be real deep

Jag ber hundra gånger om ursäkt för min totala avskärmning från bloggen, men till mitt försvar säger jag helt enkelt att jag bor i en icke-internetanslutande stuga och när jag väl är i stan har jag bättre saker för mig.

Ta igår tillexempel, då jag har turen att se SALEM AL FAKIR live, GRATIS, IGEEEEEN! Jag, Rebecka och Greta stod längst fram vid räcket och spårade som galningar och hela konserten var helt jävla underbar och det är han också och han är så söt och charmig att man nästan dör! Stämning or what när typ 7000 pers börjar klappa till 4 O'clock liksom.

Älska salem, älska musik, älska festivalkänsla.

Tyvärr har jag FORTFARANDE inte skaffat en kamera (fatta besvikelsen att inte ha kamera igår!) men idag ska jag iallafall iväg och snacka med några fotoproffs om vad jag ska köpa egentligen. Jag har, meanwhile, fotat en hel massa i stugan med pappas system, men dom bilderna är ju kvar på kameran...


Ge mig en systemkamera...

2 veckor kvar nu, till....................... PORTUGAL!

Leave a comment
By: Signe^^

Jag var också där och såg honom! :D Han var jättebra^^

2010-07-09 @ 13:42:01
URL: http://ziggsonen.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0