There's nothing wrong with beeing happy

Hm, det förra inlägget fick ett abrupt slut för jag var tvungen att stänga ner fortare än kvickt, ointressanta anledningar som jag inte ska tråka ut er med. Men, poängen var att jag inte han lägga upp alla bilderna jag ville visa, så dom kommer här istället. Tyvärr har pappa inget makro-objektiv men jag tycker ändå att upplösningen på närbilderna är rätt awesome.






Sen satt jag och kollade igenom pappas bildarkiv (om det inte framgått än så har jag lagt beslag på min fars dator) och hittade en bild från i vintras, typ januari, och jag var bara tvungen att lägga upp den för jag var så olik mig! Det kanske är så jag ser ut när jag inte vet att folk fotar... Hm, mystiskt.

Och tillsist, en bild från skolavsltningen, tycker att man ser mina skor lite bättre här. Både klänningen och skorna ligger i portugalväskan, redo för användning!


Salems låtar är 1000 gånger bättre live. Jag klagar inte, jag konstaterar bara fakta. Inte för att dom är dåliga annars. Men ändå.

Nu ska jag återgå till att skriva på min... Bok, roman, novell, ingen vet. Fick en sån där blixtide' härom dagen, man nästan såg glödlampan som tändes ovanför mig. Och i motsats till alla andra försök till att skriva en länger text så år det här fortfarande framåt! Får se var det slutar.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0