When I'm with you



Shit, kolla vad jag hittade! Okej fråga inte ens, jag hade grymt tråkigt så jag satt och läste en massa fakta om Matt LeBlanc, alltså han som spelar Joey Tribbiani i Vänner. Och kolla bara på den här bilden, är det bara jag eller är han grymt lik Johnny Depp?!??!?

Har jag fått solsting?

Ingen vet, men det ser inte ut som Joey iallafall, killen på bilden är typ snygg ju! Haha, chocken.

Sen är jag lite smått superglad för att jag hittade den bästa låten (efter självaste introlåten såklart) i min nostalgiälskningsfilm som jag kan utantill, Djungelgeorge. Alltså, jag kan den utantill... På svenska. Dubbat 4 life? Låten heter Dela och sjungs av Johnny Clegg och Savuka. Tufft säger jag bara.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0