Before we all burn

Sådärja! Det får duga. Iallafall för tillfället. Mycket möjligt att den är just tillfällig. Vi får se. Ja, jag är inkonsekvent. För att citera mig själv för någon timme sedan "jag är mer en röd tjej, det är en färg jag förknippar mig med" och sen går jag och gör en HELGRÖN design. Weird. Men sån är jag. Den här blev ju somrig.

Den fina texten är från en låt som heter Never know, och ni som följt bloggen har på känn vem som gjort den, inte sant? Jajamen, det är ingen mindre än... Jack. Jack Johnson.

Innan jag dör ska jag ha sett honom live. Därmed basta.

Leave a comment
By: gretaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

vrf tänker jag på bond, james bond näru sa sådär:]HAHAHAHAHHAOMg

2010-06-09 @ 21:54:21
By: gretaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

vrf tänker jag på bond, james bond näru sa sådär:]HAHAHAHAHHAOMg

2010-06-09 @ 21:54:36
By: isa

EMMAAAAA shit asså, FAN vad snygg den blev!!!! jag är fett avis!!! :]

2010-06-09 @ 22:45:17
URL: http://tradosked.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0