Can't you see that it's just raining

Dagen har gått i 2 tecken. Ett uppenbart: REGN, och ett annat: GITARR. Eftersom de flesta av mina vänner väljer att tillbringa dagen på fotbollsplaner eller i stugor eller bara inte där jag är så blev det en ensam och grå och tråkig dag. Som vanligt blev jag väckt av att min lillebror sjöng Man in the mirror väldigt högt i rummet bredvid (Det är inget man VILL vakna till, tro mig) och sedan har jag växlat mellan den riktiga gitarren och guitar hero.

Segt.

Men nu är Rebecka snart här, hoppas jag.


Funderar på regndans. Eller ja, en dans i regnet. Det är ganska härligt ändå. Moviefeeling.

Igår såg jag Dear John. Men jag får inte säga vad jag tyckte... Än.


Jag laddar hem Remember me för andra gången. Första gången funkade inte filen. Hoppas den gör det nu...



Jessica är i stockholm... Lyx henne. Fast där pågår ju det fasansfulla bröllopet. WHAT'S THE BIG DEAL!? Alla medelålders bara vältrar sig i skvaller om det. Snark.


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0