Människor är monster om ingen säger till

Hejhopp! Sitter här och är supermätt, det var ingen dålig buffé vill jag lova! Och som vanligt när det är "vandrande bord" äter man på tok för mycket. Det bara blir så!

Har tydligen tagit 182 bilder idag, och hälften är nog bara crap. Det brukar ju bli så. Men ni ska få se en del iallafall:

Mormor och storebror



Aa, dagens då. Klänningen är ju som bekant från H&M, boleron (stavas?) från VILA och halsbandet från... Glitter tror jag.






Erkänn att han ser ut som Emil i lönneberga?


Om fyra fucking år så...!


Sjukt god mat!


Söt lillkusin of mine


Japp, vi hyrde in en flaggstång, dagen till ära.


Ganska konstig och småball bild och jag börjar bli less på att min kamera gör sådär hela tiden!

Förresten, måste bara säga en sak som gjorde mig extremt glad igår! Jag fick MVG på svenskanovellen, och hon sa att det var det bästa jag nånsin skrivit! Jag blev jätteglad verkligen, jag bara stod där och fånlog haha.


Leave a comment
By: lalalalampaaaa

MVG!:D<3

2010-06-11 @ 12:17:59



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0