I don't want to leave but I've got to go

Okej, nya visdomsord:

(okej först måste jag bara säga att The road är en bra låt)

Men alltså, visdomsorden är då att: För att folk ska tycka om en är det jävligt viktigt att komma ihåg följande: Var ÖPPEN. Var FRAMÅT. Var POSITIV. Var GLAD, skratta för i helvete! (men inte för mycket, då blir du konstig). Praktiskt för bra första intryck: Var SNYGG. Gud förbjude att du är FUL, för då är du död långt innan insidan är dömd.

NEJ, jag tycker inte om det. INTE ALLS. Och personligen tycker jag om olika människor, även dom som inte ser ut som om det vore deras födelsedag jämt. Men det är klart, att det är LÄTTARE att ta till sig folk som är allt det där ovanstående.


Allt baserad på mänsklig erfarenhet.


KALLA MIG BITTERFITTA DÅ!

Jag har ändå rätt och det vet du.


Ny regel: Jag får fan inte blogga så här sent, det blir ju bara en massa randomtalk.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0