Jag ser solen i dig men den ser inte mig

Hellu. Jag vill inte vara förkyld, så extremt värdelöst. Särskilt nu. NU NÄR TIVOLIT KOMMER TILL STAN. Haha, nej men det känns allmänt trist. Det regnar.

Årsfilmen var ganska underhållande ändå.

NYTT MUSIKTIPS, JAJEBOX! Okej, hela sveriges befolkning börja väl lyssna på dem före mig men sent om cider (äre verkligen cider eller har jag missuppfattat det totalt?) så har jag också checkat upp dom och till min glädje så är dom grymt bra! Namnet?

Hästpojken!

Trots att det låter litelite som Håkan Hellström ibland (rösten mest då) så gillar jag dom skarpt! Och nej, jag gillar inte Håkan. Men jag har försökt, tro mig. Kent kan också ta sig i... Men inte deras låtar egentligen, mest bandet och äckelrösten. Rösten är V-I-K-T-I-G

Hursomhelst, låtarna påminner lite om Markus Krunegårds låtar, vilket naturligtvis bara är positivt.

Bra låtar av dem är bla:
Gitarr & bas, trummor & hat
Små korta stunder
Medan vi faller

osv...



Frågan är ju vad som hände med ljuset. Kanske regnets fel. Kanske inte. Ingen aning men det blev som det blev. Dagens är det iallafall, och listan lyder som följer:

H&M

Typ så. Halsbandet är nått gratiscrap (bra skit) och ja, resten är från affären alla har kläder i från.  


Leave a comment
By: lampa

ljuset vart ju coolt;D

2010-06-09 @ 19:33:49
By: amanda

helt sjukt att du inte kan gilla håkan!? :) haha han är ju bara BÄST

och kent också... emma lilla :)

2010-06-11 @ 18:12:47



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0