Let me entertain you

HejHej. Vettefan vad jag babblade om i förra inlägget. Jag var trött. Hursomhelst, dagen har (tack till Greta...) spenderats på stora fotbollsplaner i ÖSREGN.
Det var nån cup som våra kompisar var med i och Greta fick på något sätt (det är fortfarande en gåta för mig) med både mig och Emma L (och vi är anti-fotboll!) för att kolla på matcher. Men efter snygga ansiktsmålningar föreställande bin och awesome brillor som vi vann gick livet lite lättare och då våra andra vänner joinade för att se på killarnas match byggde vi upp ett tak av paraplyer (hur fan stavas det?!) och det var ganska mysigt. Och blött... Mitt hår är fan fortfarande fuktigt.

Ikväll blire movienight. Niice.

Fan sen när börja jag uppdatera er om mina dagar? Så urbenat tråkigt.


Muckar ni med oss, muckar ni med döden..


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0