Och även om livet är förjävligt ibland


Här har vi då min nya mobil (som pappa sponsrade, tusen tack!) och den är rooosa! Jag är barnslig glad över detta faktum. Just nu ligger den på laddning men så fort den är klar ska jag bli 12 år igen och leka med den hela kvällen.
Vadådå, jag har faktiskt haft samma gamla mobil i ett och halvt år! Och den har varit trasig... 1 år av den tiden. Minst.

Jag hann aldrig uppleva ösregnet jag snackade om imorse, tyck synd om mig! Dock fick jag en massa tårta, kakor och godis hos mormor sen. Mums. En finfin ring och en skål (tydligen en släktklenod som getts bort i generationer) fick jag också där. Trevligt.  

Leave a comment
By: Mikaela

ja, det är jättefin!

2010-06-15 @ 08:03:17
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
By: amanda

sjukt snygg! jag är lite avis trots att jag älskar min egen mobil över allt annat :) hihi

2010-06-24 @ 14:00:13



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0