pictures of people taking pictures

Jajebox, idag har fotomaratonsveckan dragit igång. Efter en outhärdligt lång genomgång av enkla grunder som grodperspektiv och fågelperspektiv (jag SVÄR på att alla hade slutat lyssna efter 10 min) så var vi äntligen fria att fota vad vi ville. Hade dock inte mycket till inspiration, trots det fick jag ihop 240 bilder haha, håller på att ladda in dom nu och naturligtvis ska jag ge er en försmak.



















Sate vad många bilder. Och ännu fler som mest är som bilder är mest. Hihi. Och Emma (alltså inte jag men det fattade ni väl) kom inte med på en enda! Det får bli ändring på det imorgon. Jag kommer dö om jag ska göra såna här bildbomber varje dag hela veckan. Fast juste, imorrn blire inget för vi åker ut till boshen och sover där (Och fooootar). Så njut.

En polisbil stannade även upp bredvid oss idag och undrade om vi sett älgen som sprang lös. MITT I STAN! Tyvärr dök inte vår hornbeprydda vän upp men vi hoppas att han kom till rätta.

Tur som vi har så bjöds det på gratis tårta på stan, och det tackar man fan inte nej till! Och när vi satt där som bäst hamnade vi i en hetsig diskution om vad som egentligen är skillnaden mellan jalapenios, pepperonis och phefferonis (ursäkta mig för mina usla stavningsförsök!) och tillslut var väldigt många okända ansikten indragna. Men, nu vet vi. Känns bra.

Jalapenios= starka, gröna saker som ser ut som små paprikor, oftast skivade. (finns i subway-mackorna)
pepperonis= starka, gröna saker som är avlånga och fluffiga, som små bananer nästan. (finns ofta på pizzor)
pfefferonis= en korv.

JAJAMEN!

Leave a comment
By: isa

men GUD vilken hemsk bild på mig!!:] tagga porträtt imorn :D

2010-06-01 @ 18:13:51



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0