Waiting for someone to come along

Hahahahahahaha. Nu är jag smått nöjd. Alla måste ändå medge att mina ögon ser gröna ut på bilden? Och egentligen är dom blå. Typ. Och förut när jag påstod att dom ändrade färg sa alla Nejuuu dom är jätteblå! Men här har vi beviset. Jappjapp. Känns bra.

Idag har min käre bror tagit studenten (bilder kommer ikväll) och jag är bara avundsjuk. Det såg så himla härligt ut, alla glada studenter på flaken som sjöng och skrek och viftade med sina vita hattar, och själv står man där med en skylt och inser att det är 4 jävla år tills man personligen står där och viftar...

Menmen, imorgon är de skolavslutning för min del, det är ju inte heller helt fel! Och gissa vad? vädret har varit skitkasst hur länge som helst men idag är det blå himmel, sol och ändå ganska varmt! Över 15 grader iallafall. Hoppas att det håller i sig till imorron och till helgen framförallt!


När Emma har tråkigt...


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0