What's on your mind right now?

tjululuu.

Dagens sanning: Killar under 20 ska banne mig inte ha endaste lilla antydan till skägg/stubb/nånting som ens kan liknas med det. FÖR DET ÄR INTE SNYGGT! Tycker jag alltså. En del kanske tycker det. Men jag vet att jag har många tjejkompisar åtminstone vid min sida. Det ser bara tro-coolt ut.

Idag kom jag (appropå nånting helt annat) över en body (sate vad jag skäms över att jag köpt en sådan då jag när dom blev populära stod fast vid att jag ALDRIG skulle köpa en själv) för halva priset på Gina tricot. Till mitt försvar säger jag bara att den enda anledningen var att om man har höga shorts eller midjekjol är det värdelöst att ha t-shirt då den glider upp hela tiden. Japp. Den är marinblå/vit-randig och har öppen rygg. Och sitter lika tight som en korsett, haha.


Kvällens aktivitet: Film (Valentines day) med Greta och Rebecka. Nice.


En fin låt (soundtrack från Dear John): Paperweight- Joshua Radin och Schuyler Fisk (jag dör, hur kan man heta Fisk i efternamn??!!? hihi)

Leave a comment
By: R

JAG STÅR PÅ DIN SIDA!

2010-06-22 @ 23:35:45
URL: http://bjossen.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0