Backfire at the disco

Hejhopp. För ovanlighetens skull inleder jag med ett musiktips, bara för att jag idag kom på att jag inte tipsat er än om detta underbart bra band med på tok för lite skivor!

Namnet på bandet är följande: The Wombats

Helt awesome.

Fortsättningsvis ska jag ge er lite pix på nyinhandlade kläder, "dagens outfit" och en bild från dagens äventyr på stan.


Ovanför ser ni alltså en tshirt från monki, och restrerande kläder är från H&M. Klaga inte på utskärningen, haha, jag är trött.


Tshirt- H&M
Shorts- BikBok



Greta och Rebecka ♥

Och om nån undrar så är det kulturnatta i helgen, vilket innebär en massa jippon och shit på stan. Mycket trevligt. Om en timme ungefär borde alla vara på biblioteket, hihi.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0