Dina ögon, ja dom ändrar färg i ljuset

Shululu. Det känns som om mina betyg stupar i takt med statistiken. Det är ju inte dåligt på något vis, mina betyg, men dom är så medelmåttiga. Inte för att jag har press på mig själv. Nejnej. Men ändå. Med tanke på hur mycket av ens liv som blir upptaget pga den jävla skolan vill man ju se bra resultat åtminstone! Sådär riktigt bra så det känns värt att kämpa vidare. Men man ska inte klaga på VG:n, jag vet det.

Usch, skolsnack. Sehr unintressant. Istället får ni en ganska awesome bild på mitt öga. Det roliga med den är att visst, den är redigerad, men bara ljuset. Med hjälp av ljusredigering fick jag fram alla färger som gömmer sig i mina udda ögon. Ingen vet riktigt vilken färg dom är...  



IMORRN TAGGAR JAG LONDON!

 

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0