I hope it's gonna make you notice, someone like me

Hejhej.

Jag känner på mig att vad jag än skriver nu kommer det vara väldigt deppigt och onödigt, så istället tänkte jag visa vad jag har på fötterna såhär i vår/sommar-tider.

 Den vänstra bilden är från förra sommaren och tatueringen är inte äkta, det var en rolig utomlandsgrej, nivet. Tecknet skulle betyda kärlek, ingen vet om det stämmer. Inte lika fint att ha svarta nylonstrumpbyxor i men det var för kallt i london för att vara barbent.

Snygga är dom iaf om jag får säga det själv (har en lång utläggningsidé om det där som jag inte orkar dra nu) och de är som ni ser av märke Fred Perry, och de inhandlades förra året på skoaffären DNA. Onödigt fakta.


Ja, jag är avis på alla som ska på Peace and Love i sommar.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0