I know this sounds absurd



Jag sitter här och funderar över var i hela världen sommarvärmen tog vägen? Här är den då inte kvar. Extremt svårt att tro att sommaren är så nära nu, overkligt.

En annan sak jag funderar över är... Varför min statistik sjunker. Jag blundar och låtsas att det enbart beror på att jag är så dålig på att uppdatera, eller egentligen är det bara så att det varit mycket annat. Skola och såna tråkigheter som vi snart är av med. Inte för gott, men för en stund.

Jag har bara gamla bilder, vet ej varför jag inte fotar mer, men nästa vecka... Då jävlar! Vi har nämligen temavecka och jag har valt foto ( jag och Jessica kommer stå där med våra små digitalkameror och bli småägda av allas dyra systemkameror) och då ska jag fota en hel massa och visa! Jajamen.

Har jag tipsat er om Josh Rouse? Om inte så gör jag det nu. Ett par lyssningsvärda låtar är definitivt:
Givin' it up
Sad eyes
Sunshine
Smile


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0