I wish I was the last thing on your mind before you went to sleep.

ChenaMittbena.

Gårdagskvällen spenderades inte på brännbollsyran i regnet på Johnossis äckligt dyra spelning som planerat. Istället blev det en mysig biotur med 3 underbara brudar. Sex and the city 2. Jajamen. Den var riktigt bra, trots sina 2 timmar och 29 minuter. Många gapskratt, mode och vackra vyer kan jag lova er. 4 av 5 får den av mig.



Bara en gammal bild jag tog en gång i tiden. Som sagt blire nya bilder i veckan!

Kvällens planer är allt för oklara, ge mig lite spänning och spontaniet! Ge mig... Fast nä. Glöm det.

Mitt liv.                                                                                          Ditt liv.

                                          Skilda världar.

Ooh, nu fattade ni nada va? Hihi, busigt.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0