I'll never let you go, please don't escape..



HAHAHAHA jag orkar inte, hittade denna EXTREMT gamla bild på mig och Kajsa, tror vi skulle börja 5:an eller något. Sjukt lika vi var när vi var yngre, dock inte längre. Nu är vi mycket snyggare, haha. Sitter här och är lite nostalgisk, det kanske märks.

Tips till alla oerfarna: Städa inte ett badrum så länge ni lyckas slippa! Ett ord. Vidrigt.

Och fick jag se Vampire diarys? NÄ det fick jag inte. Varför? För att jag har ett äckligt tyskaprov, ett numera kliniskt städat badrum, och på det en helt ogjort biologiläxa. Wiho.

Ett bättre tips (ett musiktips, yiha!): Matt Costa. Underbar artist! Man blir jätteglad av t.ex. Mr. Pitful, men många av hans mer sofistikerade ackustiska som t.ex. Sunshine är också galet bra. Check it out folks!

Leave a comment
By: sysslingarnas

SV ååh, tack så otroligt mycket! :)

2010-05-06 @ 22:07:02
URL: http://sysslingarnas.blogg.se/
By: Emma

Taack så mycket! :)

2010-05-07 @ 19:55:32
URL: http://emmaagzz.blogg.se/
By: ...

ahh, ni var väldigt lika och väldigt söta!

2010-05-08 @ 11:17:38



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0