I'm not gonna paint it black when it's white.



Shiet vad stor den blev. Hursomhelst, sitter vid min käre mors dator, och på den fanns av någon outgrundlig anledning en mapp med bilder. Mina bilder. Från konserten jag var på förra våren, då jag var totalt beroende av Kevin Borg(!!), något jag knappt törs erkänna nu, när min musiksmak utvecklats till det bättre. Inte för att han är en dålig artist, men musiken, urk.

Men bilden är ju rätt tuff. Ändå.

Planerna för kvällen: Plugga, plugga, plugga, städa toan (hk-läxa), se vampire diarys, plugga, plugga, sova. Suck.

Jag får trösta mig med att om en vecka är jag i London. Om nu planen börjar gå igen, ryktet säger att de är inställda all over storbritannien just nu.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0