Sometimes it helps

And it's so hard to, and so easy to say, but sometimes, sometimes you just have to walk away.

Sitter här och lyssnar på musik, det kanske framgick. Dagen har inte innehållit så mycket, såg en fotbollsmatch (det är sant!) som min lillebror spelade, och åt tårta hos farmor. Mums.

Har också insett att kategorier på min blogg inte riktigt håller. För jag har aldrig ett speciellt tema på ett inlägg. Det kan vara bilder, tankar och musik i ett och samma. Hm. Så lita inte för mycket på kategorierna, säger jag bara.

Har musiktorka. MEN NU KOM JAG PÅ VAD JAG SKULLE GÖRA! Skönt. Jag ska förhandsboka Jacks album. Hihi.

Ingen förståååår, hur dåååligt jag måååår. Hahah pga SPOTIFY. Eller, bristen på spotify. Suck. Dubbelsuck. Min dator kan ta sig.



Hm, märkte just att det här inlägget inte blev publicerat. Men nu ska jag lyckas. Bilden är ganska dålig men det beror på att jag tog den genom flygplansfönstret.


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0