You watch me bleed



Jaha, i-landsproblemen hopar sig. Det här var då klänningen jag kom över för ett par dagar sen, blev rätt kär i den. Hursomhelst, jag hade BESTÄMT mig för att den INTE skulle få tävla som skolavslutningsklänning men sen när jag prövade den hemma insåg jag att den var ganska mycket skolavslutning! Och nu har jag alltså TRE STYCKEN skolavslutningsklänningar, trots att det bara är en skolavslutning! Fast jag tror att jag stukit "ettan" från vallistan. Så nu äre mellan denna och den axelbandslösa. Ångest.

Har nu, i brist på bättre, stått på ett tak i 50 min och sjungit för mig själv. Det är ett ganska platt tak. Och det roliga är att man ser alla som går förbi, men dom ser inte en. Ett par förvånade "varfan kommer musiken ifrån?"-miner och sen en "okej om jag inte låtsas om något så hör jag det nog inte, jag är INTE galen.."-miner. Hihi.

Leave a comment
By: isaisaisai

ta den här, den var bäst ju!:D

2010-05-02 @ 10:47:33
By: lampaa

MEN EMMA JAG SKULLE U KÖPA DEN DÄR KLÄNNINGEN OCH HA PÅ SKOLAVSLUTNINGEN!!!!!!! ;O :O :O :O ;O ;O >:( ;]<3

2010-05-03 @ 19:41:45



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0