Always where I need to be



Oh, kolla vad jag har hyrt. Så confusing förresten, för jag fick hyra hela andra boxen en hel vecka för bara 15 kronor, trots att det kostade 30! Och inte fan är jag medlem. Konstigt. Men varför klaga, det var ju galet värt. Så ni kan ju gissa vad jag gjort hela kvällen (efter att ha tagit en iskall, mörk promenad utan varken mening eller mål, där batterierna på Ipoden tog slut innan jag ens nått OK, dåliga erfahrenheter...). Paranteser är nice.

O.C <3

Juste, en liten sak, killen som spelar Marissas pappa i OC måste ju bara vara samma dude som spelar Joshua i Vänner! Rachels pojkvän i några avsnitt, han som är hennes typ "påklädningskund" först. Det måste vara samma. Jag måste kolla upp detta!

Always where I need to be-The Kooks (bra skit!)

Leave a comment
By: Din Hemliga Beundrare

Hej! Jag älskar din blogg sö much!! jag älskar den så himla mkt och undrar om vi kanske kan träffas nån gång! Typ en dejt lr nåt??

2010-11-08 @ 12:22:36
By: Emma

Hahahaha Östin är så söt <3

2010-11-08 @ 12:24:00
URL: http://somekindofpeace.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0